Business Development Manager
Firma During Polska Sp. z o.o. - agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 15357. Wchodzimy w skład holdingu During SpA Italia, w Polsce rozpoczęliśmy działalność w 2016 roku i skutecznie dostarczamy usługi pracy tymczasowej oraz doradztwa personalnego na terenie całego kraju. W związku z nieustannym rozwojem firmy szukamy osób, które dołączą do naszego zespołu.
Co nas wyróżnia i dlaczego powinieneś dołączyć do naszego zespołu?
Jesteśmy międzynarodową firmą, która przede wszystkim stawia na swoich pracowników i profesjonalną obsługę naszych klientów. Doskonale rozumiemy potrzeby naszych partnerów biznesowych - profesjonalizm, relacje, zaufanie to wartości, którymi się kierujemy. Obecnie nasze biura w Polsce zlokalizowane są w Katowicach (aż 3 oddziały!), Częstochowie, Łodzi, Wrocławiu i Gdyni, ale na tym na pewno nie koniec!
Nasze wymagania wobec kandydatów:
- znajomość języka angielskiego (min. B2).
- 2-letnie doświadczenie w sprzedaży i rozwijaniu usług PT i/lub outsourcingu personalnego.
- doświadczenie w pracy w strukturze rozproszonej.
- znajomość technik sprzedażowych i negocjacyjnych.
- wiedza z zakresu prawa pracy.
- znajomość MS Office (w szczególności Excel).
- umiejętności negocjacyjne i znajomość technik sprzedaży.
- prawo jazdy kat. B
Co będzie należało do obowiązków osoby zatrudnionej?
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy.
- Zapewnienie rozwoju regionu poprzez przygotowanie i prowadzenie akcji informacyjnych, analizowanie możliwości biznesowych, monitorowanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż naszych usług u obecnych klientów.
- Zbieranie informacji zwrotnej od klientów w celu zrozumienia ich perspektywy, mierzenia poziomu satysfakcji i identyfikowania ich potrzeb.
- Realizacja budżetu i założonych celów.
- Promowanie rozwoju nowych usług wśród potencjalnych odbiorców na zewnątrz.
- Dbałość o dostarczenie najwyższej jakości obsługi sprzedażowej,
- Ścisłą współpracę z innymi działami firmy,
- Budowanie pozycji During Polska jako partnera biznesowego w obszarze usług HR, który będzie pierwszym wyborem naszych klientów.
- Negocjowanie warunków współpracy z potencjalnymi klientami i zawieranie umów.
- Udział w wydarzeniach branżowych.
Naszym pracownikom oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B.
- możliwość rozwoju i udział w spotkaniach grup networkingowych.
- pracę w zgranym, wspierającym się zespole.
- kartę lunchową.
- prywatną opiekę medyczną.
Prosimy o załączenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez During Polska Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko."
Informujemy iż:
- Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest podczas Polska Sp.z oo z siedzibą w Katowicach ul. H. Sienkiewicza 15/4.
- Pani / Pana dane osobowe staną się w celu tej i powołanie rekrutacji.
- Posiada Pani / Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ichnia.
- Podanie danych osobowych jest dostawcą.
- Pani / Pana wyraża także na użytkownikach swoich danych wejściowych, co wiąże się z przejściem do współpracy z rekrutacją.
Jak wygląda u nas proces rekrutacji?
- Jeżeli zapoznałeś/aś się z ofertą pracy i jesteś zainteresowany/ana - koniecznie aplikuj poprzez formularz lub na adres mailowy: k.czechowska@during.pl
- Po zapoznaniu się z Twoją aplikacją nasz specjalista w ciągu 72h przekaże Ci informację zwrotną dot. rozpatrzenia Twojego CV.
- Jeżeli decyzja będzie pozytywna - po krótkim wywiadzie telefonicznym zaprosimy Cię do naszego biura na spotkanie, aby się lepiej poznać.

Katarzyna Czechowska
HR Manager
T: +48 570 445 821
E: k.czechowska@during.pl