Firma During Polska Sp. z o.o. - agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego. Wchodzimy w skład holdingu During SpA Italia, w Polsce rozpoczęliśmy działalność od 2016 roku i skutecznie dostarczamy usługi pracy tymczasowej oraz doradztwa personalnego na terenie całego kraju. Obecnie prowadzimy proces rekrutacji dla jednego z naszych klientów na stanowisko:
ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
Co będzie należało do obowiązków osoby zatrudnionej?
- Bieżąca obsługa dedykowanych nieruchomości,
- Wykonywanie rozliczeń za pomocą specjalistycznego programu,
- Koordynacja prawidłowego utrzymania technicznego nieruchomości,
- Realizacja harmonogramów zadaniowych, m.in. w zakresie indywidualnej obsługi nieruchomości.
- Obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych,
- Przygotowywanie pism do urzędów i innych instytucji.
Wymagania wobec kandydatów:
- Wykształcenie minimum średnie,
- Znajomość tematyki nieruchomości z zakresu zarządzania, mile widziany ukończony kurs zarządcy nieruchomości,
- Znajomość obsługi pakietu MS Office,
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
Nasz klient oferuje:
- zatrudnienie B2B lub na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju;
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- atrakcyjne wynagrodzenie.
Prosimy o załączenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez During Polska Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko."
Informujemy iż:
- Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest podczas Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach ul. H. Sienkiewicza 15/4.
- Pani / Pana dane osobowe staną się w celu tej i powołanie rekrutacji.
- Posiada Pani / Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ichnia.
- Podanie danych osobowych jest dostawcą.
- Pani / Pana wyraża także na użytkownikach swoich danych wejściowych, co wiąże się z przejściem do współpracy z rekrutacją.

Katarzyna Czechowska
HR Business Partner
T: +48 570 445 821
E: k.czechowska@during.pl